De Syndic is 7/7 en 24/24 bereikbaar om zo de nodige maatregelen te kunnen treffen in geval van hoogdringendheid of bij zware pannes. Bij dergelijke situaties dient er snel gereageerd te worden om de werking van het gebouw niet in het gedrang te brengen.
Elk gebouw met meer dan één mede-eigenaar dient volgens de wet een syndicus aan te stellen. De Syndic maakt geen onderscheid tussen kleine en grote gebouwen, want hetzelfde beheersysteem wordt toegepast.
De eigen technische dienst van De Syndic beschikt over voldoende kennis en vakbekwaamheid voor een correcte en kwalitatieve oplossing van kleinere depannages. Doordat wij over een bestelwagen beschikken, kunnen wij zo snel mogelijk ter plaatse komen en deze herstellingen uitvoeren.
De Syndic vind je in elk kantoor van Dewaele Groep, een netwerk in West- en Oost-Vlaanderen met state of the art-kantoren op een commerciële topligging.
Het vak van een syndicus is constant in beweging door de evoluerende wetgeving. Via de nodige bijscholing blijven de medewerkers van De Syndic steeds op de hoogte van de recente veranderingen op wettelijk vlak.
Onze vaste medewerkers hebben allen een gespecialiseerde opleiding gevolgd (vastgoed, juridisch of bouwtechnisch). Hun passie voor het vak en hun ervaring staan garant voor een goed beheer van uw mede-eigendom.
Via een eigen log-in en paswoord kan u steeds al uw documenten online raadplegen: offertes, verslagen van algemene vergaderingen, financiële documenten,… U kan als mede-eigenaar ook op elk moment van de dag online contact nemen met De Syndic.
De overzichtelijke en hedendaagse layout van onze dossiers en presentaties zorgen voor een aangename én duidelijke communicatie naar alle mede-eigenaars.
De Syndic is enkel en alleen bezig met het beheer van mede-eigendommen. Uw eigendom is daarom in de beste handen en wordt correct en volgens de regels van de kunst beheerd.
Uw dossier wordt steeds op de voet opgevolgd. Elk probleem wordt direct behandeld en opgelost. Deze aanpak garandeert een perfecte service.