De Syndic lanceert een volledig nieuw klantenportaal. Deze dienst werd reeds enkele jaren aangeboden, maar nu krijgt die dus een complete update! Klanten worden via een gebruiksvriendelijke interface steeds op de hoogte gehouden van hun dossier. Ontdek hieronder meer.

Wat is het klantenportaal?
De backoffice van De Syndic is het online portaal dat alle eigenaars van alle gebouwen die wij in beheer hebben kunnen raadplegen.
Eigenaars zien de gegevens specifiek gerelateerd aan hun gebouw, alsook hun individuele documenten (bv. individuele afrekening).
Vernieuwing
Reeds enkele jaren bieden we deze dienst aan aan al onze klanten via een externe partner.
Sinds vorig jaar heeft Dataplan, die ook onze interne software aanlevert, een eigen portaal ontwikkeld. Het feit dat ons volledig softwarepakket (intern & extern gebruik) nu bij dezelfde partner ontwikkeld wordt, is een troef want er is hierdoor nóg meer wisselwerking tussen ons softwareprogramma en het online portaal.
Voordelen voor klanten
- snellere update van de gegevens (om het kwartier)
- zeer overzichtelijke lay-out / gebruiksvriendelijke interface
- mogelijkheid om online de boekhouding te raadplegen / ingeboekte facturen quasi onmiddellijk zichtbaar
- globale en individuele afrekening raadpleegbaar
- gegevens mede-eigenaars raadplegen + eigenaars kunnen zelf bepalen welke adresgegevens (tel.nr., e-mail,…) raadpleegbaar zijn voor de andere mede-eigenaars in de residentie
- alle documenten m.b.t. de residentie zijn zichtbaar (statuten, verslagen, contracten,…)
- de gegevens van alle vaste leveranciers van de residentie zijn raadpleegbaar
- online kalender met o.a. datum algemene vergadering
Nieuwigheden
- rechtstreekse link met interne software voor:
- meldingen van eigenaars
- aanpassingen van adres-gegevens van eigenaars
(meldingen komen rechtstreeks binnen via de software, niet meer via e-mail)
- geplande werken: eigenaars kunnen zien aan welke leveranciers er opdracht werd gegeven om werken in het gebouw uit te voeren
Het feit dat beide programma’s via dezelfde leverancier worden aangeboden, betekent dat we ook sneller op de noden van onze klanten kunnen inspelen. Er kan sneller geprogrammeerd worden naar onze specifieke wensen en dit is uiteraard voordelig voor alle partijen.